Jídelní lístek 20.–24. 3. 2023155.12 KB | pdf
Jídelní lístek 13.–17. 3. 2023166.52 KB | pdf
Jídelní lístek 27. 2. – 3. 3. 2023150.15 KB | pdf

- Zahájení výdeje obědů ve školním roce 2022/2023: 1. 9. 2022
- Výdej obědů: 11.00–14.00 hodin
Důležité informace
- Jídla se předem neobjednávají, na výběr je jedna polévka a 4 druhy hlavních jídel.
- Cena za menu pro žáka: 38 Kč
- Aplikace webcare – veškeré pohyby na účtu (nabití/vybití konta, konzumace)
- Pro bezhotovostní odběr jídel a doplňkového zboží se používá čipová karta, která slouží také pro vstup do školy.
- Po ukončení studia je třeba vyplnit formulář na vyplacení zůstatku na kontě žáka do výše 50 Kč.
Pro nové strávníky
- Je nutné vyplnit přihlášku ke stravování a odevzdat ve školní jídelně.
- Platbu na konto je třeba provádět vždy na měsíc dopředu, částkou dle svého uvážení.
- Konto lze doplnit převodním příkazem na účet společnosti: 117426283/0300, nezbytný je variabilní symbol, který je vygenerovaný na přihlášce.
Vedoucí jídelny SPŠ Ostrov
- Olga Fedarková, tel. 724 606 818, e-mail: jidelnaprumka@suas.cz
Vedoucí provozu školních jídelen
- Miluše Vaňková, tel. 725 260 225, e-mail: vankova2@suas.cz